Beste ouders

Het lidgeld bedraagt dit jaar 45 euro. Gelieve dit over te schrijven naar ons rekeningnummer, met vermelding van de volledige naam en tak van uw kind.

(BE03) 2930 3229 4284

De uiterste deadline voor leden die herinschrijven is zondag 8 oktober 2023. Die zondag moeten wij het geld letterlijk zien staan op onze bankrekening. Hou dus rekening met de duur van een overschrijving (tussen verschillende banken), maar ook met weekends en feestdagen. Is het lidgeld vanaf die zondag niet zichtbaar overgeschreven, dan is je kind niet verzekerd en moeten wij hen weigeren tot het lidgeld betaald is.

Zoals we enkele jaren geleden hebben aangekondigd, schakelen we over naar een elektronische versie van de individuele steekkaart. De individuele steekkaart en uw persoonlijke gegevens kan u terug vinden, aanvullen en corrigeren via deze link. Gelieve deze gegevens zo spoedig mogelijk na te kijken aangezien er door ons grote ledenaantal steeds vaker per mail zal gecommuniceerd worden.

Antwoord bij het invullen van de individuele steekkaart ook op vragen die niet van toepassing zijn. Als uw kind bijvoorbeeld geen broers of zussen binnen de scouts heeft, kan u simpel weg een “/” invullen.  Zo zijn wij zeker dat u de vraag gelezen heeft.

Een stevige scoutslinker,

de groepsleiding