60 Jarig bestaan

Op zaterdag 13 september  2014 heeft onze scouts uitbundig haar zestigste verjaardag gevierd. Het was een mooie dag waar elke leeftijd zich kon vermaken. Binnen werden onze lokalen omgetoverd tot een heus nostalgiecafé. Voor velen was dit de ideale kans en plaats om hun oude scoutsvrienden nog eens te ontmoeten. Hier werd ook ons eigen bier Tarcis voorgesteld.

Buiten op ons terrein werden ook de kleinsten niet vergeten met activiteiten zoals bakklimmen, laser shooting en fotozoektochten. Een dansfeest in de meest gigantische tent ooit werd het sluitstuk van de dag. De bands Uncensored Living en The Fallen Madonnas kregen iedereen aan het dansen, waarna DJ Neglectik de dansvloer liet vibreren tot in de vroege uurtjes. Velen onder ons konden al meteen niet wachten tot ons volgend jubilieum, hopelijk tot dan!

70 jarig bestaan

Nu bijna 10 jaar later is ons 70 jaar bestaan ook niet ver in de toekomst meer. Daarom is onze scouts al volop bezig met het plannen om deze jubilee nog beter te maken dan de vorige. Hou dus zeker allemaal 12 oktober 2024 vrij in jullie agenda!